پرسش های متداول ,

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "ویرایش اطلاعات کاربری " به صفحه‏‌ اطلاعات کابری منتقل می‏‌شوید که در این بخش امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند.
چگونه به اطلاعات خرید ها و فاکتور های قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی خود، ابتدا با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه " آخرین تراکنش ها " کلیک کنید، کلیه سفارش ها و فاکتور های قبلی خود را در این صفحه مشاهده می‌نمایید.
به خرید از فروشگاه شما علاقه مندم اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه اطمینان حاصل کنم که پس از خرید، کالای مورد نظرم به دستم می‌رسد ؟
جلب اعتماد مصرف کنندگان و خریداران عزیز از اولویت های فروشگاه ما است و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کار فروشگاه ما رسمیت می‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید با کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی سایت از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
آیا برای خرید از سایت، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید .
آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
روش های ارسال کالا چگونه است ؟

با توجه به نوع کالا و مکان ارسال کالا روش های ارسال زیر برای شما در فاکتور خرید فعال می‌شود که به خواست خود می‌توانید هرکدام را انتخاب کنید :

  • پست تیپاکس برای اقلام کوچک و متوسط به درخواست مشتری
  • باربری(وانت.نیسان.خاور.تاور) برای ارسال دستگاه در شهر تهران و طبق تعرفه باربری توسط خریدار پرداخت میشود.
  • پیک موتوری برای ارسال تک دستگاه کوچک در شهر تهران
  • باربری پس کرایه برای ارسال دستگاه به شهرستان

همچنین با توجه به سیاست فروشگاه در راستای جلب رضایت مشتریان خود، امکان ارسال رایگان کالا برای بعضی از کالا ها نیز وجود دارد. بدین منظور کالاهایی که شامل ارسال رایگان می‌شوند با گزینه " ارسال رایگان " در قسمت معرفی کالا مشخص می‌شوند.

چگونه آدرس ارسالی کالای خود را تغییر دهم ؟
برای اضافه کردن آدرس جدید جهت ارسال کالا باید به بخش " جعبه آدرس ها " مراجعه کنید.برای این منظور به دو صورت عمل کنید:
  • پس از ورود به حساب کاربری خود ،از قسمت " آدرس های ارسالی " به صفحه درج آدرس های جدید وارد شده و آدرس های جدید خود را درج نمایید.
  • در صفحه سبد خرید با کلیک بر روی لینک " جعبه آدرس ها " به قسمت درج آدرس های جدید وارد شده و آدرس های جدید خود را درج کنید.
آیا برای خرید حتما باید قوانین سایت را مطالعه و تایید کنم؟

بله.برای خرید از فروشگاه اینترنتی کولر گازی باید قوانین کامل مطالعه شود چون در صورت زدن تیک قوانین موقع ثبت نام تمامی شرایط سایت را پذیرفته اید و هر گونه مشکل احتمالی بعدی به عهده کاربر یا خریدار است.

آیا سفارشاتی که از طریق پست یا باربری و یا راننده فروشگاه ارسال میشوند، کالا را تا داخل ساختمان نیز حمل میکنند؟ یا وظیفه حمل کالا فقط تا جلوی درب منزل است؟

خیر - هر شرکت حمل و نقلی (اعم از پیک، پست، باربری، وانت و ...) که کالا بواسطه آن برای مشتریان ارسال شود وظیفه دارند کالا را تا جلوی درب ساختمان حمل کنند. حمل در داخل طبقات و واحدها باید با هماهنگی قبلی صورت بگیرد ضمن اینکه شامل هزینه جداگانه هم میشود.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت فروشگاهی کولرگازی امن است؟


شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت فروشگاهی کولر گازی وارد درگاه امن بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت امن آن بانک، وجه خود را پرداخت می‌نمایید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن https استفاده می‌کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می‌توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.

یرای انتخاب و ظرفیت سنجی و خرید کالا نیاز به مشاوره دارم چیکار کنم؟

کارشناسان فروشگاه کولر گازی از ساعت 9 الی 17 عصر امادگی مشاوره به شما خریداران محترم می‌باشند و همچنین از طریق باکس چت میتوانید با کارشناسان ما انلاین چت نمایید.

می‏‌توانم تلفنی سفارش بدهم؟


بطور کلی معمولا به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، پیشنهاد میکنیم سفارشات خرید خود را بصورت اینترنتی ثبت فرمائید، اما در موارد خاص نیز میتوانید بصورت تلفنی تماس گرفته و خرید خود را ثبت یا به انجام برسانید

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟


در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می‌شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و هیچ ارتباطی به فروشگاه ندارد

از وضعیت سفارش خود چطور مطلع شوم؟

فروشگاه کولر گازی به شما از طریق پیامک شماره ثبت شده شما اطلاع رسانی میکند

آیا می‌توانم کالای خود را در هنگام تحویل، باز و رویت نمایم؟


بله، غیر از موارد خاص که در برگ رسید تحویل کالا، قید می‌گردد، مشتریان محترم موظف هستند در تمام موارد کالا را تحویل ظاهری بگیرند، یعنی همزمان با تسویه مبلغ فاکتور، ابتدا می‌بایست کالای خود را از نظر ظاهری بررسی نمایند و سپس رسید تحویل کالا بصورت صحیح و سالم را امضاء نمایند. این مورد هم برای ارسال از طریق فروشگاه کولر گازی و هم از طریق پست و باربری نیز صادق و یکسان است.

آیا میتوانم کالا را درب شرکت تحویل بگیرم؟

بله در مواردی که کالا موجود در انبار شرکت در محل شرکت باشد این امکان وجود دارد

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

بله این امکان از ساعت 10 الی 16 بعد از ظهر وجود دارد

البته ماسک فراموش نشود

آیا قیمت ها در سایت به روز است؟

با توجه به نوسانات شدید قیمت و تعداد بالای محصولات ء کارشناسان فروشگاه کولر گازی تمام سعی خور را مبنی بر بروز نگه داشتن موجودی ها و قیمت ها میکنند ولی با توجه به تغییر قیمت لحظه ای کالا ها خیلی از مواقع این امکان وجود ندارد بهترین راه کار قبل از خرید تماس با شرکت و استعلام موجودی و قیمت کالا است.

آیا کالاهای موجود در سایت اصل هستند؟

فروشگاه کولر گازی به دلیل همکاری با وارد کنندگان خوش نام همچون شرکت گلدیران از کالاهای غیر شرکتی و فیک در سایت خود استفاده نمیکند و در صورت معرفی حتما در توضیحات کالا غیر اصل بودن کالا اعلام می‌شود

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

instagramlinkedinwhatsuptelegram
logo

دفترمرکزی:تهران شریعتی نرسیده به سه راه طالقانی کوچه نقدی پلاک 4 طبقه 4 واحد 13
تهران خیابان طالقانی نرسیده به خیابان شریعتی پلاک 9 فروشگاه کولرگازی
02177637688
02177637687
09126461454

menuordersearch
colergazi.ir