کولر گازی چی بخریم؟ ,

۱۳۹۹/۵/۲۸ سه شنبه
(19)
(0)
کولر گازی چی بخریم؟
کولر گازی چی بخریم؟


کولر گازی چی بخریم؟

کولرهای گازی امروزه نقش بسیار مهمی را در متعادل کردن هوای محیط و ایجاد آرامش و راحتی برای افراد بازی میکنند و انتخاب مدل و برندهای خوب و باکیفیتی از آنها میتواند برگ برندهای در خرید لوازم برقی باشد. شاید برای شما خرید بهترین نوع کولرهای گازی که هم صرفه اقتصادی داشته و هم دارای عمر طولانی باشد، کار بسیار سختی باشد و اطلاعات کافی راجع به آنها نداشته باشید.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با ۳ برند مطرح کولرهای گازی شامل کولر گازی جی پلاس، کولر گازی اجنرال و کولرگازی ال جی آشنا کنیم و از ویژگیها و مزیتهای آنها برای شما صحبت کنیم.

لازم است بدانید که کولرهای گازی جی پلاس به تازگی وارد بازار ایران شدهاند و خدمات پس از فروش و ضمانتنامه گلدیران، مهر تاییدی بر کیفیت محصولات این برند زده است.

کولر گازی اجنرال نیز که شهرت و تاریخچه بسیار طولانیای دارند، به طور مستمر با استفاده از ایدههای خلاقانه و نو آوری در تولید، باعث پیشرفت در عمر عملکرد این محصول در شرایط محیطی مختلف شده است و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

کولر گازی ال جی نیز که معروف به عملکرد بسیار بالا در عین صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی است، فناوریهایی که در آن به کار گرفته شده محیط را برای شما کاملا راحت و دلپذیر میکند.

در ادامه با ما باشید چون میخواهیم به شما کمک کنیم که بهترین برند کولرهای گازی را برای خانه و یا محل کار خود انتخاب کنید. پس بهتر است قبل از خرید اسپیلت این مقاله را تا انتها بخوانید،  شاید با دانستن این مطالب، دیگر نیازی به گشت و گذارهای طولانی مدت در بازار و یا سپری کردن زمانهای طولانی در سایتهای مختلف نداشته باشید.

ویژگی و مزیتهای کولر گازی جی پلاس

گلدیران، برند جی پلاس را در سالهای اخیر به بازار لوازم برقی ایران معرفی کرد و پس از آن این شرکت تولیدات گسترده خود را در زمینه انواع محصولات برقی آغاز نمود.

سیستمهای تهویه مطبوع نظیر دستگاه تصفیه هوا، داکت اسپلیت و کولر گازی نمونهای از تولیدات این برند به حساب میآیند. کولرهای گازی جی پلاس مطابق همان استاندارد کمپانی ال جی در کارخانهای در ایران با همان خط تولید زیر نظر مهندسین و نیروهای مجرب با بالاترین سطح کیفیت و با کمک کارمندان و کارگران کارآزموده در حال ساخت میباشند و به بازار ارائه میشوند.

در اسپیلتهای این برند تمام قطعات و ابزارآلات استفاده شده از کیفیت بالایی برخوردار میباشند همچنین از به روزترین فناوریها و تکنولوژیها در ساخت آنها کمک گرفته شده است که سبب افزایش کارایی و راندمان آنها شده است.

اکثر کولرهای جی پلاس مجهز به کمپرسور هوشمند اینورتر بوده که علاوه بر یکنواختی سرمایش و گرمایش، موجب کاهش چشمگیر مصرف برق میشوند. وزن و ابعاد کم این دستگاه سبب شده بدون اشغال فضای مفید داخلی مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر آن، با دارا بودن ۱۰ متر قدرت پرتاب باد در تمام محیط، هوایی یکنواخت و مطلوب را به شما ارائه میدهد.

در ساخت بدنه اسپیلت جی پلاس بهترین آلیاژ و فلزهای درجه یک به کار رفته که عمر طولانی را برای این اسپیلتها فراهم کرده است. کولرهای گازی این برند دارای تنوع بسیار زیادی میباشند که شما بنا بر سلیقه و نیاز خود میتوانید هر یک از آنها را برای خانه یا محل کار خود انتخاب کنید.

ویژگی و مزیتهای کولر گازی اجنرال

یکی دیگر از کولرهای گازی مطرح و با کیفیت، کولرهای گازی اجنرال است. کولرهای گازی کم مصرف اینورتر اجنرال علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، با تغییر سرعت کمپرسور بدون نیاز به خاموش و روشن کردن دستگاه، دمای هوا را کنترل میکنند.

به منظور بهبود و افزایش هوای مطبوع از فیلترهای چند لایه استفاده شده است که مانع از ورود هر نوع گرد و غبار و یا باکتری و میکروب به داخل اتاق میشود. کولرگازی کم مصرف اجنرال مجهز به فیلتر یون بوزدایی است که با استفاده از اکسیداسیون و کاهش اثرات یونهای تولید شده توسط سرامیک دارای ذرات بسیار ریز، و از طریق تجزیه شدید بوهای جذب شده، عمل بوزدایی را انجام میدهد.

اینورتر به صورت مداوم سرعت کمپرسور را تنظیم میکند تا دمای موردنظر به طور یکنواخت حفظ شود. عملکرد "کنترل فعال مصرف انرژی" به شما اجازه میدهد میزان مصرف انرژی را با توجه به شرایط انتخاب کنید و دمای مطلوبی برای فضای خود ایجاد کنید.

ویژگی و مزیت های کولر گازی ال جی

چند سالی است که با ورود تکنولوژی اینورتر به بازار کولرهای گازی، از آنها با عنوان دستگاههای سبز یا کم مصرف یاد میشود که اعتماد بیشتری را جلب نموده و اقبال عمومی به آنها بیشتر شده، این در حالیست که کمپانی ال جی مدتهاست گام را فراتر گذاشته و دستگاههای Dual Inverter را تولید نموده؛ این یعنی مصرفی به مراتب پایینتر، سرمایشی کاملا یکنواخت، آرامشی عمیقتر که در نهایت آن را به دستگاهی منحصر به فرد تبدیل کرده است.

ال جی یکی از برندهای معتبر در زمینه ارائه با کیفیتترین کولرهای گازی است که همیشه حرف اول را میزند. اگر به دلیل هزینه سرسامی که بسیاری از اسپیلتها به بار میآورند از خریدن این نوع دستگاهها منصرف شدهاید در اینجا باید به شما میگوییم که اسپیلت ال جی طوری طراحی شده که به دلیل کمپرسور اینورتر موجود در آن مصرف برق را کاهش داده و دما را در سطح مطلوبی برای شما نگه میدارد.

 

خرید اینترنتی کولر گازی

مطالب بالا خلاصهای از ویژگیهای منحصربفرد سه برند کولر گازی جی پلاس، اجنرال و ال جی بودهاند که هرساله مشتریان زیادی برای خرید کولر گازی به سراغ آنها میروند و تجربه بسیار مثبت و رضایت بخشی در استفاده از محصولات این برندها دارند.

فروشگاه کولرگازی مرجعی قابل اعتماد و معتبر برای خرید کولر گازی و سایر لوازم برقی خانگی است. در این فروشگاه اینترنتی میتوانید از مشخصات ظاهری تا مشخصات فنی محصولات را بررسی کنید و حتی مدلهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید سپس اقدام به خرید نمایید.

منبع:khabaronline.ir

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

instagramlinkedinwhatsuptelegram
logo

دفترمرکزی:تهران شریعتی نرسیده به سه راه طالقانی کوچه نقدی پلاک 4 طبقه 4 واحد 13
تهران خیابان طالقانی نرسیده به خیابان شریعتی پلاک 9 فروشگاه کولرگازی
02177637688
02177637687
09126461454

menuordersearch
colergazi.ir